Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Het begint te kriebelen

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

28 Januari 2015 | Nederland, Zwolle

28 januari 2015. Nog 31 nachtjes slapen, en dan... Alles geregeld? Neuh, dat niet. Het visum voor China is er, 26 dagen na de eerste aanvraag, nog steeds niet, het visum voor Oezbekistan is nog niet eens aangevraagd. Maar het komt allemaal goed (wordt ons keer op keer beloofd). Het schijnt er allemaal mee te maken te hebben dat het westen van China, waar je nu eenmaal aankomt als je vanuit Kazachstan reist, een ietwat rumoerige provincie is, of autonome regio zoals we pas lazen.
Voor de rest is de reis tot en met Indonesië geboekt, daarna zien we wel verder.
En uiteindelijk is dit eigenlijk ook alleen maar een testberichtje, om te kijken of het nog werkt en dus aankomt bij de trouwe lezers.
Als je nou denkt, ach, van mij hoeft het niet zo, stuur dan even een mailtje, dan halen we je uit de lijst. En als je denkt, nou, die of die zou het ook wel leuk vinden om jullie te volgen, laat dan die of die ook even een mailtje sturen, dan kunnen we de lijst weer uitbreiden.
Tenslotte, we zitten dit nou op de laptop te typen, maar of het straks ook op het tablet werkt weten we ook nog niet. Dus als je tot 1 september niks meer van ons hoort, kan het ook daaraan liggen.
Intussen gaan wij nog even door met de voorbereidingen (wat voor kleren moet je mee op zo'n reis, van -20 graden tot (hopelijk) plus 30 graden. Dat soort zorgen hebben wij.
Maaike en Harm

• 20 Februari 2015 - 09:36

Marleen:

He Maaike en Harm, nou het werkt nog jullie waaebenjijnu. Heel erg veel plezier-succes-geluk-zon-vissen-lekker eten en oosterse gezelligheid! Ik ga je missen..maar tijd vliegt dus voor dat je het weet sta je weer in het wit op Peli;)

• 20 Februari 2015 - 13:34

Maartje:

Heb even gekeken of werkt, zodat ik jullie kan volgen. Veel plezier, (ik weet hoe leuk is zo ff even weg)dus genieten
    groetjes

• 20 April 2015 - 12:45

Margriet:

Mis ik jullie reisverslagen! Staan ze ergens anders of zoek ik gewoon verkeerd?

Geniet er in ieder geval van.

Groeten Margriet