Tasmanië - Reisverslag uit Launceston, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Tasmanië - Reisverslag uit Launceston, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Tasmanië

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

19 Februari 2010 | Australië, Launceston

Zo, da's ook weer goed gekomen. Na gisteren en vanochtend Melbourne te hebben bekeken (en een net-book te hebben gekocht, zodat we jullie nog beter op de hoogte kunnen houden) zijn we nu in Launceston. Melbourne viel wel een beetje tegen, zeker na Sydney, maar ja, wat wil je als verwende reizigers. Vanochtend een (gratis....) rondreis gemaakt met een bus langs alle hoogtepunten. Duurde ongeveer anderhalf uur, dus kun je wel nagaan. Vanmiddag naar het vliegveld afgereisd, en na een vlucht van ongeveer een uur geland op (of in) Tasmanië, waar het weer ook al weer goed is, tja, we hebben wel met jullie te doen.

Het vliegtuig was een tweemotorige propeller, maar uiteindelijk erg confortabel. We hebben (weer) een ijsje gekregen, en sap, en dat allemaal binnen een uur dus.
Na aankomst op het vliegveld met een shuttelbus bij het hotel afgezet, morgen beginnen we aan de rondreis.
We'll keep in touch!