Update 4 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Update 4 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Update 4

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

19 April 2010 | Hong Kong, Kowloon

De laatste post van het hotel die we net onder de deur door geschoven kregen:
Update information to Cathay Pacific's passengers:
We are sorry to inform you that CX (Cathay Pacific dus) desides tot suspend check-in for all European flights until Wednesday, 21st Apr 2010.
Therefore, our accomodation will be extended to 21st Apr automaticcaly. Those passengers involved will be arranged tot depart on the first avilable schedule since airport re-open.

Met de nodige taal- en spellingsfouten begrijpen we dat we hier dus in elk geval nog tot (en met) woensdag te gast zijn. Hmmmmm.....

• 19 April 2010 - 17:11

Jeanet & Marjan:

Al wat beter nieuws. Schiphol gaat vanavond weer deels open en gaat vliegen op Shanghai, Dubai en New York. Een stap in de goede richting dus. Nu maar hopen dat jullie deze week nog thuiskomen.

• 20 April 2010 - 15:29

Dinie:

ik heb net de site van jullie vlieg maatschappij bekeken en ik werd er niet vrolijk van en jullie al helemaal niet denk ik. intussen neemt de kritiek in ons landje toe. waarom die extreem strenge maatregelen enz.