Update 3 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Update 3 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Update 3

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

19 April 2010 | Hong Kong, Kowloon

Tja, zeiden we de vorige keer nog dat we genieten, dat is nog steeds zo maar inmiddels willen we toch wel graag naar huis. CNN en BBC sturen allerlei berichten in de lucht over gesloten vliegvelden of weer geopende of toch maar weer niet. Net zoals de KLM em BA en Lufthansa testvluchten de lucht in sturen zeg maar. De informatiestroom van Cathay Pacific naar ons (en de andere gestrande reizigers) wordt ook steeds sumierder. Het laatste bericht was dat we weer iets horen krijgen als er iets te melden is. Tja....
Intussen wel heel veel gezien van Hong Kong. De metro is hier spotgoedkoop, dus daar hoeven we het niet voor te laten. We hebben inmiddels ook allebei een bijna compleet nieuwe gardarobe, alle nadeel heb z'n voordeel ;-). En de zon schijnt hier ook weer een beetje, dus we houden het nog wel even vol.
Nou, dat was het wel weer, om met Cathay Pacifik te spreken, we melden ons wel weer als er weer wat te melden is.

P.S. als iemand een op maat gemaakt pak, twee overhemden/blouses en een extra rok of broek wil, en dat alles voor 130 euro, geef dan even de maten door.
Ook voor copy-watch of copy-handbag kunnen bestellingen worden doorgegeven.