Update 2 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Update 2 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Update 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

17 April 2010 | Hong Kong, Kowloon

Nou, het is gelukt, we zitten nu in een hotelletje in Hong Kong (www.hotelnikko.com.hk). We durven niet te raden naar de kamerprijzen hier, maar zolang Cathay Pacific betaalt, who cares??? Ontbijt (heel veel en heel lekker), lunch (tussen nu en half drie, het is nu bijna half een) en diner zijn inbegrepen.

We kregen vanmorgen nieuwe informatie dat we de 18e, om 12.00 uur zouden vertrekken, maar dat nemen we maar met een korreltje zout. Inmiddels nieuwe kleren enzo gekocht, want ja, de bagage staat tussen de 10.000 andere koffers op het vliegveld.
Zodra we weer nieuws hebben, laten we het weten. En dat zal dus zijn wanneer Schiphol weer open is.
Voorlopig maken we er maar het beste van (dat betekent dat we genieten met volle teugen van dit extraatje, laat de vulkaan nog maar even blazen :-) ).

• 17 April 2010 - 07:33

Jeanet & Marjan:

Ach ja, elk nadeel heb z'n voordeel.
    Geniet ervan zou ik zeggen.

• 17 April 2010 - 08:09

Zwanja:

Nog maar even nagenieten dan maar. Tot ja zeg het maar.
    Groetjes van ons

• 17 April 2010 - 15:24

Dinie:

hoezo afhaalchinees,
    ik ben niet jaloers, maar soms.
    Geniet in ieder geval nog even.

• 17 April 2010 - 21:33

Noa:

Hoi Opa en Oma,

wanneer komen jullie nou eens thuis ik heb jullie zo gemist en nu lees ik net dat de vlucht is uitgesteld tot 20 april. tot snel!

Kus Noa

• 18 April 2010 - 00:42

Inge:

Hallo Maaike en Harm,

Wat vervelend nou!! ha ha.
    Geniet nog maar even van deze situatie, en voor straks: Goede reis terug, en welkom thuis.
    Ik heb genoten van jullie verhalen.

• 18 April 2010 - 14:49

Dinie:

waarbenjij.nu, hoe letterlijk kan iets zijn.
    ik was een beetje jaloers maar inmiddels heb ik toch wel een beetje met jullie te doen. in nederland is het luchtruim nog steeds gesloten, net als in veel andere landen. sterkte en geniet voor zo ver dat gaat.