Het laatste hoofdstuk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Het laatste hoofdstuk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Het laatste hoofdstuk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

22 April 2010 | Nederland, Zwolle

Het is gelukt. We zijn weer thuis. Na een voorspoedig verlopen vlucht, zonder as of andere ellende, zijn we dus vanochtend geland. We hebben nog wel een beetje kunnen slapen, en nou moeten we de dag dus nog even uitzitten. We hebben er tenslotte 6 uur tijdsverschil bijgekregen. En morgen weer aan het werk.

Overigens niets dan lof voor Carthay Pacific, ook de laatste dag mochten we nog gewoon tot 9 uur 's avonds op de hotelkamer blijven. En hebben jullie al gegeten? Nee, doe dat dan eerst...
Het inchecken in Hong Kong duurde wel redelijk lang, maar ja, 6 vluchten die bijna tegelijkertijd vertrekken.
Na de landing nog wel ongeveer een uur op de koffers moeten wachten, maar ze waren er in elk geval nadat ze 6 dagen op het vliegveld van Hong Kong in de bagagekelder hebben gelegen. Dus ook daarvoor lof.

En nou even bijkomen, morgen dus werken, en dan jullie allemaal ontvangen voor de foto's en de verhalen.

We vonden het leuk om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen en we hopen dat jullie dat ook leuk hebben gevonden.

Voor de laatste keer dus: Seeya Mate.

• 23 April 2010 - 03:40

Dinie:

ik vond het ook leuk om jullie verslagen te lezen
    dat jullie vandaag al weer moeten werken, een paar dagen bijkomen is toch niet echt overdreven

sterkte en adieu