Bijna in Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Bijna in Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Bijna in Adelaide

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

04 Maart 2010 | Australië, Adelaide

Nou, het tweede kampeeravontuur zit er ook bijna op, straks de ge-upgrade camper inleveren. Intussen weer onwijs veel gezien.... De Great-ocean Road doet echt zijn naam eer aan, zo mooi. Verder voor de eerste keer wild gekmpeerd op de rotsen van Cape Bridgewater, en dat betekent dat als je 's morgens wakker wordt de kangoeroes om de auto lopen te spelen. Nationaal park Grampiers bekeken in één dag, jaja. Daarna terug naar de kust en in Robe op het strand gelegen. Mag pook wel na zoveel vermoeienissen ;-).
Straks dus door naar Adelaide, en dan moggen vliegen naar Alice Springs (40 graden ofzo...). Daarna naar Uluru of beter bekend als Ayers Rock. Of we daar wel weer internet hebben merken jullie dan wel weer.
See you (zoals de Australiërs zeggen).

• 05 Maart 2010 - 05:53

Dinie:

het wordt hier opnieuw winter als de temperaturen nu eens wat eerlijker verdeeld konden worden
    van de uitslagen van de verkiezingen werd ik ook al niet vrolijk

• 05 Maart 2010 - 14:30

Annemarie:

Ja hoor, slapen tussen spelende kangoeroes. Jaloers? Helemaal niet... Of toch een beetje ;) Het klinkt fantastisch! Houden jullie het Nederlandse nieuws nog een beetje bij? Kabinet gevallen, Agnes Kant dankzij een bizar slechte campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen opgestapt als fractievoorzitter van de SP, nou ja, eigenlijk niets nieuws dus allemaal...

See you! (Of spreken ze dat daar meer uit als "see yah"?)

• 08 Maart 2010 - 19:05

Zwanja:

Hoi Maaike,
    Er is een oproep van de geschillen cie. reizen. Kun jij mischien als je in de gelegenheid bent nog relevante stukken doormailen aan ons.
    Verder vooral doorgaan met genieten.
    Liefs en groetjes van ons.