Warm en vochtig - Reisverslag uit Broome, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Warm en vochtig - Reisverslag uit Broome, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Warm en vochtig

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

20 Maart 2010 | Australië, Broome

Zoals de titel al zegt zijn we nu in het min of meer tropische gebied van Australie, voor de leken linksboven ongeveer. Het is erg warm en de vochtigheidsgraad is 100%, zo voelt het tenminste.
'T is ook nooit goed hé.
Intussen wel een grote afstand afgelegd, gedoken op het Ningaloo-rif bij Coral Bay (voor Robin: 2 haaien). Terug naar de boot helaas wel boven op het rif beland, vanwege een plotselinge onverwachte stroming. Maar goed, ook dat weer overleefd. Daarna door de Great Sandy Desert (weinig zand, wel veel groen en uiteindelijk vreselijk saai, de enige afleiding is weer eens een dode kangoeroe).
Nu dus in Broome en vandaag verder de Kimerly's in.
Voor Annet, we merken weinig van het nieuws, meestal ook geen ontvangst op de radio (waar kennen we dat nog van) dus overstromingen ontgaan ons, totdat we er misschien een keer midden in zitten ;-).
Voor de rest gaat het dus allemaal voorspoedig, een kleine electrische storing aan de camper was na 1 telefoontje en een garagebezoek van anderhalf uur ook opgelost.
Groetjes van ons aan jullie allemaal.

• 20 Maart 2010 - 08:30

Jeanet & Marjan:

Eindelijk maar eens reageren. Heb jullie reis constant gevolgd, maar niet veel gereageerd. Bij deze... Super reis zo te lezen. Jullie hebben net dat deel gehad wat wij zouden doen, ben jaloers. Maar volgend jaar is onze beurt (gna gna). Weet je zeker dat je terug wilt?????
    Liefs van ons beidjes.
    Dikke knuffel