Nou ja, bijna????? - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Nou ja, bijna????? - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Nou ja, bijna?????

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

15 April 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Zitten we na het laatste verslag nog even te internetten, lezen we net dat Schiphol dichtgaat. Dat kun je toch niet verzinnen.......
Voor de liefhebbers, het was de bedoeling dat we morgenochtend om 06.30 aau zouden komen, hoe het nu verder gaat weten we ook nog even niet. Ons vluchtnummer is (wederom voor de liefhebbers) CX0271.
We laten wel weer van ons horen......

• 15 April 2010 - 14:49

Jeanet & Marjan:

Lieve schatten,
    dit is balen. De aswolk van de vulkaanuitbarsting in IJsland verspreidt zich over heel Europa, dus....
    We merken het nog wel.
    Dikke knuffel!

• 15 April 2010 - 16:35

Annemarie:

"Volgens een woordvoerster van de Britse luchtverkeersleiding is het voor het eerst ''sinds mensenheugenis dat een natuurramp zulke gevolgen heeft'' voor de luchtvaart." (NU.nl)

Tsja, een reis naar Australië ondernemen wel meer mensen, maar die kunnen dan weer niet zeggen dat ze voor het eerst sinds mensenheugenis 'zulke gevolgen' van een 'natuurramp' meemaakten ;) Wel erg vervelend, hopelijk gaat, zoals gespeculeerd wordt, inderdaad morgenochtend het luchtruim weer open. Tot die tijd dan nog maar even Hong Kong meepikken?

• 15 April 2010 - 18:23

Truida:

als het zover is goede vlucht gewenst groetjes

• 16 April 2010 - 00:12

Dennis:

Niet verkeerd een verlenging in HK, mag die as nog nog wel week blijven hangen