Bijna - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

15 April 2010 | Hong Kong, Hong Kong

We hebben inmiddels Australië achter ons gelaten. De laatste paar dagen hebben we op het strand, eigenlijk meer bij de camper, doorgebracht op Bribie Island. Vanmorgen de laatste etappe gereden naar Brisbane en daar de camper ingeleverd. In totaal tig-duizend kilometer gereden, maar wel steeds schadevrij.
Vertrek uit Brisbane ging alsvanouds voorspoedig en nou zijn we dus in Hong Kong, wachten op de laatste vlucht naar Amsterdam. We vertrekken hier om 00.15 uur ('t is nu 21.30 plaatselijke tijd) en dan hebben we nog een vlucht van bijna 13 uur te goed. Nou, die komen we ook nog wel door.
Als we echt helemaal thuis zijn laten we dat nog even weten. Voorlopig dus, Bijna thuis.
Hoe de Chinezen tot ziens zeggen weten we niet, dus daarom maar weer gewoon: Groetjes, Maaike en Harm