Nog één week - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Nog één week - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Nog één week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

08 April 2010 | Australië, Bundaberg

We zijn bijna aan het eind en de vaart is er nou wel een beetje uit, nog een weekje relaxen aan de kust. Dachten we, totdat we werden opgevreten door de zandvlooien, die ons genoodzaakt hebben de plannen maar weer eens te wijzigen.
We zijn nu wel op een vlovrije camping, en gaan zo nog een poging tot snorkelen ondernemen. Dan zondag door naar de laatste stop voor Brisbane. Alexandra Head of zoiets. Raar om te bedenken dat we over een week weer thuis zijn, maar hopen dat de temperatuur in Nederland nog een beetje aantrekt, anders is de schok teveel voor ons. Verder deze keer niet zo veel te vertellen, dus hier laten we het maar even bij. Als er weer iets te melden is dan doen we dat natuurlijk, voorlopig maar tot de volgende keer dus.
Groetjes, Maaike en Harm

• 09 April 2010 - 07:59

Jeanet & Marjan:

Niet te geloven dat jullie nog maar een weekje te gaan hebben, zeg.
    Geniet nog maar van de temperaturen daar, want hier is het toch wel wat frisser, rond de 13 graden!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen. Ik kan wel wat tips gebruiken voor onze trip volgend jaar. See you