Eerste Paasdag - Reisverslag uit Ingham, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Eerste Paasdag - Reisverslag uit Ingham, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Eerste Paasdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

04 April 2010 | Australië, Ingham

Vanochtend wakker geworden met stromende regen in Mission Beach, dus de paashaas had geen eitjes verstopt. Maar meteen weggegaan, en nu is het wel weer even droog. Schijnt allemaal te maken te hebben met de restanten van cycloon Paul. Zeker 30cm regen vannacht. Centimeter ja, geen milimeter. Wel nog steeds 28 graden gelukkig.
Eergisteren gedoken op het Great Barrier Reef, bij Cairns. Was heel erg mooi, bijna zo mooi als Egypte. Super verzorgde boottrip, dat dan we wel. (Voor Robin: 2 haaien).
Gisteren de laatste camper opgeghaald en daarmee zijn we nu onderweg naar Brisbane. De omgeving is weer erg afwisselend, bergen, rivieren, kust, watervallen, meertjes, van alles wat.
Nou, dat was het weer voor nu.
Groetjes van ons aan jullie.

• 04 April 2010 - 08:40

Annemarie:

Jaja, 30 cm regen, is dat net zoiets als de visser die een vis van 1.5 meter vangt maar eigenlijk een sardientje te pakken had? ;) Hier ook regen, maar haal maar 20 graden van de temperatuur af. Jullie hebben wel de perfecte winter uitgekozen om te gaan zeg...

• 04 April 2010 - 18:15

Dinie:

julie zijn over een dag of 10 weer in nederland
    bekijk dan eens de film black water.
    niet echt griezelig maar wel iets om te denken" oh dat had ons ook kunnen gebeuren"
    en annemarie geloof gewoon de gevestigde journalisten.

• 05 April 2010 - 18:36

Corrie:

Hoi Maaike en Harm,

Op de valreep nog een berichtje van mij. Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.Het zal straks weer erg wennen zijn in dit kikkerlandje maar met een beetje geluk begint nu het mooie weer.
    Nog veel plezier de laatste dagen.

groetjes, Corrie.