Bijna de laatste etappe - Reisverslag uit Cairns, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu Bijna de laatste etappe - Reisverslag uit Cairns, Australië van maaike harm plieger - WaarBenJij.nu

Bijna de laatste etappe

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg maaike harm

01 April 2010 | Australië, Cairns

Tja, zo beloof je dat we iets laten horen vanuit Datrwin, zo zitten we al in Cairns, het intyernet was in Darwin wel erg duur, vandaar. Vanmorgen om 07.00 uur vertrokken uit Darwin en nu, 11.11 uur (lokaal) dus in Cairns, vliegen is hier echt een fluitje van een cent.
De laatste dagen in NT waren ook weer erg mooi, Kakadu is wel erg groot waardoor de verschillende bezienswaardigheden ver uit elkaar liggen.
O, ja, bijna nog weer pech gehad met de auto, 20 km buiten Katherine begon er een lampje te knipperen wat volgens het instructieboekje een dringend bezoek aan de dealer betekent. Maar dat gaat niet op zondag, uiteindelijk ging het lampje weer uit en deed de auto het weer, dus maar gewoon doorgereden.
In Darwin hadden we ons verheugd (?) op het altijd aanwezige spectaculaire onweer, wat denk je, gisteren geen druppel gevallen en geen flits gezien.
Nou ja, hier in Cairns wordt dat met de regen wel weer goedgemaakt, de verwachting voor de laatste etappe is alleen maar bewolkt en soms regen.
Maar wel tussen de 25 en 30 graden, en dat is na de periodes van 40+ ook wel weer lekker.
Zo, straks even een duikschool bezoeken voor een tripje naar het Great Barrier Reef, en dan horen jullie daar de volgende keer weer over.
Cairns doet een beetje Frans aan, dus deze keer Au revoir.

• 01 April 2010 - 05:26

Annemarie:

Nog maar twee weken! Ben benieuwd of het Great Barrier Reef Egypte verslaat ;)

• 01 April 2010 - 17:20

Dita:

We doen hier mee met die regen (en hagel) vandaag.
    Ben ook erg benieuwd naar jullie verdere verhalen. Nog 15 dagen: geniet ervan!

• 01 April 2010 - 19:45

Rudi:

Hallo Maaike en Harm,
    Jullie hele reis een beetje gevolgd.
    Geniet van jullie laatste weken.
    Groet uit weer koud en herfstig NL.
    Barry en Rudi